Bedrijfs gegevens
Diensten
Kennisbrief
Bij leren over CRM, Email Marketing en Email Automation, schrijf je dan in!
Wil je ook weten waarom jouw mail zoveel reacties oplevert of juist helemaal geen respons krijgt? Doe dan een A/B test. Met onze software kun je berichten in twee of meer varianten vooraf op een deel van een doelgroep testen. Test bijvoorbeeld met verschillende afzendernamen, onderwerpregels of varieer de inhoud. Laat vervolgens automatisch de winnaar bepalen aan de hand van de meeste opens of meeste (conversie)kliks. Als je dat weet haal je veel meer rendement uit de mailing.
De open-ratio is een methode om te meten hoeveel mensen een digitale nieuwsbrief hebben geopend en/of gelezen. Ligt het open ratio van je mailing onder het landelijk gemiddelde van 32%? Test waarom en richt een A/B-test in voor de volgende elementen:
De juiste onderwerpregel heeft een grote impact op de hoogte van het open ratio en het is goed om er meerdere te testen. En ditzelfde geldt voor de preheader (de eerste tekst na de onderwerpregel) en de naam van de afzender. Test en doe er je voordeel mee. Met onze software zet je dat binnen no time op.
Als je wilt dat er meer geklikt wordt op links in je nieuwsbrief of meer vervolgacties wilt op bijvoorbeeld aanbiedingen, dan is het belangrijk om te testen met verschillende:
Ieder onderdeel van je mailing kan het verschil maken. Werkt “lees meer” of “download nu” beter? Klikken ontvangers liever op button A of op button B? Dit zijn zaken waar je alleen achter komt als je het test. Dit zet je makkelijk op met onze software.
Wil je zien wat ActiveCampaignManager te bieden heeft? Ben je benieuwd wat de mogelijkheden zijn voor jouw onderneming? Plan dan direct een online demo in bij één van onze experts. In dertig minuten geven we je een goed beeld van de software en leggen we uit hoe een eventuele samenwerking met ons eruitziet. Lekker interactief en natuurlijk geheel vrijblijvend!
Join our mailing list to receive the latest news and updates from our team.