Bedrijfs gegevens
Diensten
Kennisbrief
Bij leren over CRM, Email Marketing en Email Automation, schrijf je dan in!
Email marketing software is geweldig! En ja, het is een onmisbaar gedeelte van je marketing, dat weten alle ondernemers ondertussen wel.
Maar dan heb je de software en een flinke lijst met contacten verzameld …en nu?
Voor veel ondernemers stopt het hier. Ze sturen wat nieuwsbrieven uit en hebben het idee dat e-mailmarketing een leuke manier is om met klanten in contact te blijven. Maar er is zoveel meer!
Het is dé manier om online te verkopen en leads te genereren!
Hoe is die groei ook voor jou haalbaar?
Simpel, met Lead Garantservice van ActiveCampaign Manager.
Uiteraard krijg je je eigen ActiveCampaign-abonnement, maar dan wel met een uitgebreide installatieservice én een garantie op leads en verkopen!
E-mailmarketing is en blijft een van de best presterende en meest effectieve marketingstrategie die je kunt inzetten als ondernemer.
Niemand wil zich een nummer voelen. Persoonlijk contact is dan ook heel belangrijk ook als we dat voor jou automatiseren. Het lijkt tegenstrijdig maar om persoonlijk contact te automatiseren moet je je verdiepen in je klant. Dan kan je op zijn of haar verjaardag een felicitatie sturen, je de klant bij zijn/haar naam aanspreken en precies die informatie sturen die voor deze klant waarde heeft.
Tip: val klanten niet lastig met onnodige e-mailtjes.
In tegenstelling tot de meeste vormen van sales is e-mailmarketing een zeer efficiënte methode om met jouw kostbare tijd om te gaan. Je bedenkt een strategie die bij je bedrijf past, stelt je software in en je hebt een salesproces dat voor je blijft werken.
Eenmaal gedaan, voor altijd gedaan.
De stap van websitebezoeker naar ‘klant worden’ is vaak een te grote stap. E-mailmarketing-software vangt het gat daartussen op. De software zorgt voor de kennismaking, creëert een vertrouwensband en kan een geweldig aanbod doen voor jouw producten of diensten op het juiste moment.
Er is haast geen betere manier denkbaar dan e-mailmarketing om veel gegevens van je contacten te verzamelen: interesses, voorkeur, leeftijd en online gedrag.
Daarom zijn de conversieratio’s hoger dan van alle andere manieren van marketing.
Retargeting is een krachtig middel om klanten te benaderen die interesse hebben getoond in een product of dienst. Daarom wil je eerst weten wat jouw klant interessant vindt en vooral wat (helemaal) niet. Door het inzetten van e-mailmarketing breng je dit proces een stapje verder en kan je een gericht aanbod doen.
Dan heb je het voor elkaar dat een klant jouw website bezoekt en zelfs een aankoop doet. Geweldig. Maar je wilt toch dat deze klant terugkomt?
E-mailmarketing is de manier om klanten aan je bedrijf te binden zodat zij trouwe en terugkomende klanten worden.
Het maakt niet uit wat ze verkopen of aan wie. Het werkt.
Wat hebben deze bedrijven gemeen?
Ze hebben allemaal het geld, de middelen en de expertise om de beste en meest effectieve marketing strategie te gebruiken: e-mailmarketing.
Waarom? Omdat het waanzinnig goed werkt!
Neem grote merken als Nike, Apple en Google of grote webshops zoals Coolblue.
Voor deze grote jongens is e-mailmarketing een onmisbaar aspect in hun marketingbeleid.
Duidelijk.
E-mailmarketing is onwijs effectief
Grote bedrijven kunnen het betalen en doen dat ook!
Mooi nieuws voor die grote, succesvolle bedrijven. Zij hebben immers gigantische marketingbudgetten en een overvloed aan kennis in huis. Laten we eerlijk zijn, het is een stuk lastiger voor de kleinere ondernemers.
Dat was zo. Tot ActivCampaign Manager op de markt kwam.
Nieuwe klanten aantrekken kost veel. Of je dit nu doet met promoties op een van de vele social media kanalen, CPC-advertenties op Google of andere methodes. Om al helemaal niet te praten over bedrijven die leads voor je verzamelen tegen een bedrag van minimaal 1000 euro per maand!
Te gek voor woorden toch?
Er is een beter alternatief en een betere oplossing. Een oplossing die de kleinere ondernemer dezelfde macht geeft die de grote jongens hebben. Een oplossing waarmee jij gebruikt maakt van een externe leadgeneratieservice zoals de grote bedrijven dat doen.
Alleen dan zonder de hoge kosten!
Daarom introduceren we met trots:
Met de ActiveCampaign Manager Groei Grantservice ben je volledig eigenaar van je eigen e-mailmarketing-software, maar je krijgt er de belofte bij dat we gaan zorgen dat je mailinglijst en de omzet die je er uit haalt, groeit!
Zo heb je, zonder marketingkennis, een e-mailmarketingplatform waar de pro’s jaloers op zijn.
en waarom jij dit dus geweldig gaat vinden…
De jou aangewezen expert installeert je software helemaal naar wens. Er worden formulieren op je website geplaatst waar contacten zich op kunnen inschrijven, aanmelden, registreren.
Van simpele nieuwsbriefformulieren en downloadformulieren tot uitgebreide vragenlijsten. Als het technisch kan, dan zetten wij het erop.
Is een contact eenmaal ingeschreven dan moet dat opgevolgd worden door een actie. Stuur de beloofde download toe of laat weten dat de contactaanvraag in behandeling is genomen. Jouw expert regelt dat het automatisch gebeurt.
Je hebt er geen omkijken naar.
Je nieuwe contacten hebben zich aangemeld omdat die leuke download willen hebben. Dat is stap 1. Nu is het tijd om een relatie op te bouwen!
Stel samen met Activecampaign Manager als partner een opvolgstrategie samen, die bij jouw bedrijf past. Met de juiste strategie maak je van nieuwe contacten, langdurige klanten. Dit proces stellen we ook in.
Een relatie opbouwen is belangrijk maar uiteindelijk gaat het natuurlijk om de omzet. Ook hier maakt jouw persoonlijke expert jouw leven zo makkelijk mogelijk.
Geef jouw klanten de beste ervaring, terwijl jij maximaal omzet draait.
Uiteraard zorgt jouw persoonlijke installatie-expert ervoor dat jouw huisstijl doorgevoerd wordt waar het maar mogelijk is. Van de inschrijfformulieren tot aan de e-mailtemplates. Je klanten zullen niet weten dat je met externe software werkt.
Nu met:
Maar de belangrijkste garantie is:
Ongeacht je niche of beroep!
E-mailmarketing werkt goed voor iedereen die producten verkoopt of services levert zoals, tandartsen, chiropractors, coaches, makelaars, trainers, fitnessbedrijven en … de lijst is eindeloos.
Omdat mensen graag relevante informatie ontvangen is dit de perfecte manier om jezelf te introduceren bij nieuwe klanten.
Sterker nog 49% van klanten…
Vindt het leuk om promotie e-mails te ontvangen van hun favoriete merken. En met een opbrengst van 42 euro per uitgegeven euro vind je geen goedkopere acquisitiemethode
E-mailmarketing-campagnes zijn ook een ideale methode om jouw content door klanten te laten delen op social media. Je breidt je bereik zo makkelijk uit. Beloon je trouwe klanten voor het delen en maak ze blij.
De zoektocht naar klanten op het internet is groter dan ooit. Om succesvol te zijn moet je een langdurige klantrelaties opbouwen. En e-mail marketing doet precies dat.
Iedere eigenaar van een webwinkel weet hoe duur het is om klanten naar de website te trekken en bedenk je dan dat…
99% van je bezoekers niet direct koopt…
Dan is het plotseling heel duur om deze klanten na een websitebezoek weer te laten gaan. En daar komt e-mailmarketing om de hoek kijken.
Verzamel contactgegevens van website bezoekers. Laat hen via de mail kennis maken met jouw en met je webwinkel. Voor je het weet heb je trouwe klanten die jouw bedrijf succesvol maken.
Geautomatiseerde e-mailmarketing is populair bij non-profit organisaties. Vooral de kleinere organisaties hebben er veel baat bij.
Gebruik e-mailmarketing om het verhaal van jouw organisatie te vertellen aan een groot publiek. Ga eerst een relatie aan met potentiële donoren voordat je om een donatie vraagt. En realiseer je dan dat…
…18.4% van je mailinglijst doneert!
Dat is een aanzienlijk deel van alle donaties.
Als een non-profitorganisatie kun je onze e-mailmarketing-software voor veel meer inzetten: vrijwilligers aantrekken, jouw verhaal delen, fondsenwerving evenementen aankondigen en meer herkenbare aanwezigheid op social media.
Een stabiele aanvoer van nieuwe klanten, dat is vaak de uitdaging voor B2B bedrijven. Websitebezoekers krijgen lukt meestal wel, maar deze bezoekers omtoveren tot klanten, dat is een uitdaging.
E-mailmarketing is hier de oplossing. Nu kun je rustig een band opbouwen met je contacten voordat het verkopen begint. En weet dat…
…73% van je de ondernemers
De voorkeur heeft dat zakelijke communicatie, en dus ook zakelijke promotie, via de email plaatsvind.
Dit, in combinatie met een opbrengst van 42 euro per geïnvesteerde euro, maakt e-mailmarketing in de B2B wereld bijna vanzelfsprekend.
Voor overheden en onderwijs instellingen is de nummer één uitdaging om zo efficiënt en goedkoop mogelijk, informatie naar buiten te brengen.
E-mailmarketing is hiervoor de beste oplossing. Benader contacten persoonlijk met relevante informatie. Dit zorgt ervoor dat informatie niet alleen ontvangen wordt maar ook gelezen.
Maar natuurlijk kun je nog veel meer met deze software: organiseer events of open dagen, informeer mensen zowel intern als extern en bind mensen aan je organisatie met jouw fantastische mailings. En uiteraard voldoe je aan alle privacy-wetgeving.
Hoe gebruik je -mailmarketing om
Een quiz is een van de manieren die vooral voor zowel de B2B als B2C markt erg goed werkt.
Met onze software haal je volledig automatisch de behaalde scores binnen. En hier kan je zelfs scoreafhankelijk opvolging aan geven.
Dat maakt je pas relevant!
Kunnen jouw klanten een cadeau naar iemand sturen? Met ons bedanksysteem kunnen de ontvangers een bedankje sturen!
De kopers worden bedanken voor hun cadeau, en je verzamelt contactinformatie van de ontvangers. Dé manier om tegelijk loyaliteit en je klantenkring te vergroten.
Beloon contacten door ze na het uitgeven van een bepaald bedrag, loyaliteitpunten toe te kennen.
Je zet onze software in van het verzamelen van punten en de bijbehorende e-mails tot het verzilveren ervan.
De beste keuze voor het MKB
Achter de ActiveCampaign Manager Lead Garant service zitten ervaren marketing automation en email marketing experts die alles voor jou regelen.
Kortom wij staan garant voor een vliegende start als het gaat om je e-mailmarketing!
Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Om onze kwaliteit te garanderen onderhouden we altijd korte lijnen met onze partners.
Tijdens het installatie-traject is dat niet anders. Je hebt een wekelijkse videocall met je installatie-expert en tussendoor wordt er via de e-mail informatie uitgewisseld. Maar ook als de installatiefase voorbij is en wij voor leads en sales zorgen, houden we nauw contact.
Wij zorgen ervoor dat jij 100% tevreden bent.
Gedurende de eerste fase leren we elkaar goed kennen. Wie is je ideale klant en hoe gaan we deze klant benaderen, dat zijn de twee grote vragen in deze fase.
Jij hebt als eigenaar een cruciale rol in deze informatie. Wij zetten deze informatie om in een strategie om je klant te bereiken.
Met de strategie uit fase 1 gaan we aan de slag. Het account wordt technisch ingericht, zodat de bepaalde strategie volop benut kan worden.
De expert zorgt voor overzichtelijke contactmanagement, zet automatiseringen op en ontwerpt passende templates.
Is de software eenmaal geïnstalleerd, dan volgt er een testperiode.
Gedurende de 3e fase wordt je account van top tot teen gecontroleerd en als dit eenmaal gedaan is rest er nog één ding.
Leads en Sales binnenhalen!
Nu alles in de basis klaar staat gaat jouw persoonlijke expert aan de slag om leads en verkopen te realiseren.
Gratis weggevers worden uitgetest en opvolg-automatiseringen worden verbeterd. Waar nodig worden nieuwe processen opgezet. Met dit constante ontwikkelingsproces garanderen we dan ook dat je meer leads en meer sales zult hebben dan zonder onze software.
ActiveCampaign Lead Garant aanbieding – nu slechts voor
Join our mailing list to receive the latest news and updates from our team.